.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گردهمايي نمايندگان خودروسازان گيلان با پليس

گردهمايي و تعامل نمايندگي‌هاي مجاز خودروسازان با پليس راهنمايي و رانندگي گيلان در رشت برگزار شد.

فرمانده انتظامي گيلان عصر امروز در اين مراسم هدف از برگزاري گردهمايي مذكور را خدمت به مردم عنوان كرد.

بهمن اميري‌مقدم افزود: تمام نمايندگي‌ها بايد مكلف شوند تا خودرو را بدون پلاك به هيچ عنوان تحويل مالكان ندهند.

وي از خودروسازان خواست تا با نصب بنر در نمايندگي‌هاي خود، اطلاع‌رساني كنند كه خودروي فاقد پلاك چه اندازه مي‌تواند براي اجتماع مضر باشد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي گيلان نيز در اين مراسم گفت: اين نشست در راستاي تدابير فرماندهي انتظامي استان و همچنين تعامل با نمانيدگي‌هاي خودروسازان در راستاي ارائه راهكارهاي مناسب در خصوص كنترل و جلوگيري از تردد خودروهاي فاقد شماره پلاك در سطح معابر درون شهري و برون شهري برگزار شده است.
سيدتيمور حسيني اظهار داشت: طبق ماده دو آيين‌نامه راهنمايي و رانندگي، رانندگي با وسايل نقليه‌اي كه شماره يا پلاك نداشته يا داراي شماره و يا پلاك غيره باشد، ممنوع است مگر اينكه پيشتر مجوز حركت را از راهنمايي و رانندگي دريافت كرده و به همراه داشته باشد.

به گفته وي ماموران راهنمايي و رانندگي و پليس راه از تردد خودروهاي متخلف از اين ماده تا انجام شماره‌گذاري جلوگيري مي‌كنند و قانون پليس را مقيد كرده تا از تردد وسائط نقليه فاقد شماره انتظامي جلوگيري كند.
حسيني همچنين از آمادگي پليس راهنمايي و رانندگي گيلان پس از معرفي كارگزار كه توسط نمايندگي‌هاي مجاز خودرو در سطح استان گيلان به موسسه تعويض پلاك معرفي مي‌شوند، خبر داد.

وي افزود: نيروي انتظامي با همكاري موسسه راهگشا، اداره تعويض پلاك خودرو و خودروسازان در نظر دارد تا همه جوانب و شرايط را فراهم آورد كه مالك در كوتاه‌ترين زمان به پلاك خودروي خود دست پيدا كند.
حسيني خاطرنشان كرد: پليس اين آمادگي را دارد كه پس از معرفي كارگزار توسط نمايندگي‌هاي مجاز خودرو در استان، بدون حضور مالك پلاك خودرو را به نمايندگي تحويل و پس از نصب روي وسيله نقليه به مالك حقيقي يا حقوقي تحويل داده شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.